Aangesloten bij
Meer informatie aanvragen

KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK

UITSLAG

Wij streven naar een constante verbetering van onze dienstverlening. Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te blijven, hebben wij in het voorjaar van 2014 een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. Maar liefst 26% van onze klanten heeft deelgenomen aan ons onderzoek, waarvoor nogmaals onze dank!

Op de resultaten zijn wij erg trots. We zijn verheugd te horen dat 88% tevreden tot zeer tevreden is over de dienstverlening van Schuurman en de Leeuw in zijn geheel.

Met gepaste trots presenteren wij u enkele algemene cijfers:

Uit de enquête en aan de hand van brancheonderzoeken hebben wij een aantal speerpunten geformuleerd:

  • Kennisdeling met onze klanten door middel van ontbijtsessies;
  • Het open stellen van een cliëntenportaal voor gegevensuitwisseling;
  • Verdere digitalisering van de administratieve processen;
  • Inzet prognosesoftware voor een beter inzicht in de ontwikkeling van uw onderneming.

Maar liefst 91% van u zou Schuurman en de Leeuw aanbevelen bij anderen! Daar zijn wij ontzettend trots op en wij willen van uw enthousiasme over Schuurman en de Leeuw graag gebruik maken.

  • 88% van de klanten is tevreden over de dienstverlening van Schuurman en de Leeuw in zijn geheel.
  • 10% beoordeelt dit als neutraal.
  • 91% van de klanten zou Schuurman en de Leeuw aanbevelen bij anderen. Klanten gaven dan ook als grootste reden aan te hebben gekozen voor Schuurman en de Leeuw doordat zij zijn aanbevolen door vrienden of kennissen.
  • Voor 72% van de klanten is Schuurman en de Leeuw een goede of zeer goede sparringpartner.
  • 24% beoordeelt dit als neutraal.
  • 66% beoordeelt Schuurman en de Leeuw als een proactieve accountant. 29% van de klanten vindt dit neutraal.
  • Voor 67% van de klanten biedt Schuurman en de Leeuw voldoende mogelijkheden op het gebied van digitalisering. 28% beoordeelt dit als neutraal.
  • Voor 74% van de klanten biedt Schuurman en de Leeuw voldoende fiscale ondersteuning. 22% beoordeelt deze ondersteuning als neutraal.
  • 88% van de klanten vindt Schuurman en de Leeuw laagdrempelig.

In het onderzoek zijn ook een aantal vragen gesteld die de tevredenheid beoordelen over de verschillende afdelingen binnen Schuurman en de Leeuw.

NAKOMEN VAN AFSPRAKEN PER AFDELING

  • 93% van de klanten vindt dat de afdeling accountancy afspraken goed tot zeer goed nakomt.
  • 90% van de klanten vindt dat de afdeling fiscaal afspraken goed tot zeer goed nakomt.
  • 86% van de klanten vindt dat de afdeling lonen afspraken goed tot zeer goed nakomt.

DESKUNDIGHEID VAN DE AFDELINGEN

  • 90% van de klanten is tevreden over zeer tevreden over de deskundigheid van de afdeling accountancy.
  • 87% van de klanten beoordeelt de deskundigheid van de afdeling fiscaal als goed of zeer goed.
  • 85% vindt de deskundigheid van de afdeling lonen goed of zeer goed.
  • 97% van de klanten beoordeelt de deskundigheid van het secretariaat als goed of zeer goed.

VERTROUWEN IN DE GELEVERDE DIENSTEN

  • 94% beoordeelt het vertrouwen in de afdeling accountancy als goed of zeer goed.
  • Van alle klanten beoordeelt 92% het vertrouwen in de afdeling fiscaal goed of zeer goed.
  • 83% van de klanten heeft goed tot zeer goed vertrouwen in de diensten die de afdeling lonen levert.
  • 100% van de klanten heeft goed tot zeer goed vertrouwen in de diensten die de afdeling secretariaat levert.
pand SEDL
SCHUURMAN EN DE LEEUW
Nieuwe Kanaal 9-D
6709 PA Wageningen
Telefoon: 0317-413281
info@sedl.nl

91% van onze klanten

Zou ons aanbevelen bij anderen!

Benieuwd naar wat S+DL voor u kan betekenen?

Neem contact op!